Uitgelicht

Het Reclameblok op pauze

Wanneer ik mijn klanten adviseer over positionering komt het woord focus vaak terug. Beperk je tot de activiteiten waar je goed in bent en spreidt niet teveel in je communicatie.

Laat ik dat advies zelf ook ter harte nemen: Het Reclameblok gaat (tijdelijk) op pauze om de focus te leggen op andere communicatie.

Schrijf je bijvoorbeeld in voor mijn nieuwsbrief 🧠 Denk als een strateeg, een maandelijkse bron van inspiratie in marketing en communicatie. Zie je daar!

Aflevering 3: Radio in coronatijd

Aflevering 3 gaat over radiocommercials in tijden van Corona. De reden waarom ik de inzet in deze tijd extra boeiend vind, is omdat het goed laat zien hoe merken met een bijzondere tijd omgaan. Er zijn merken die niks doen en budgetten terugtrekken, en er zijn merken die flexibel en snel een boodschap of dienstverlening aanpassen om goed om te gaan met deze tijd. Over die laatste categorie gaat deze aflevering.

Veel luisterplezier!

Bekijk de shownotes